Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Dowiedz się więcej na temat celu ich używania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [X] 
 Logo Matsol
    tel/fax : 12 282 18 62

    tel : 12 268 35 31

    email : biuro@matsol.pl

    pon.-pt. : 8.00-16.00
 

Kategorie



Koszty przesyłki:
  • 10zł - Polecony priorytet
  • 19zł - Pobranie, priorytet
  • 20zł - Kurier
  • 30zł - Kurier - pobranie
  • Bezpłatnie - Polecony priorytet, zakupy powyżej 200 zł
  • Bezpłatnie - Kurier, zakupy powyżej 500zł

Obsługa biura PL+

(1.0.2)

Nazwa: Obsługa biura PL+
Wersja: 1.0.2
Licencja: Komercyjna - 1 stanowisko
Cena brutto: 210.00 zł

    Do koszyka    

Producent : SoftwareProject




Zamawiając program otrzymują Państwo produkt w postaci: pliku instalacyjnego  na nośniku CD oraz klucza licencyjnego. Przesyłamy je pocztą na podany w zamówieniu adres (po zaksięgowaniu wpłaty). Na zakupiony towar wystawiamy fakturę.


Informacje ogólne

Przy pomocy programu będziesz tworzyć listę usterek zauważonych i zgłoszonych przez pracowników, wydrukujesz ich zestawienie i przekażesz pracę konserwatorowi. W szybki sposób skontrolujesz czy naprawy zostały zrealizowane w terminie

Program ułatwi Ci organizowanie codziennego życia firmy. W łatwy sposób zaplanujesz spotkanie, sprawdzisz dostępność i zarezerwujesz salę, rzutnik na wskazany dzień. Zapiszesz w terminarzu zadania do wykonania, np "zarezerwować hotel do końca tygodnia".

Otrzymasz pełną kontrolę nad firmową korespondencją dzięki rozbudowanym dziennikom korespondencji z wielopoziomowymi filtrami takimi jak zakres dat, numer korespondencji, symbol sprawy której wiadomość dotyczy, status wiadomości. W łatwy sposób wydrukujesz książkę nadawczą zamiast mozolnie wypełniać poszczególne rubryki ręcznie dzięki czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu.

Twoja firma stanie się bezpieczniejsza dzięki prowadzeniu książki wiztyt oraz ewidencji kluczy i kart dostępu. W szybki sposób możesz zorientować się kto i kiedy odwiedził naszą firmę lub który pracownik posiada dostęp do wskazanych pomieszczeń.

Najważniejsze funkcje:

  • Rejestr korespondencji wychodzącej / przychodzącej
  • Drukowanie książki nadawczej
  • Rejestr składanych przez pracowników zamówień np. na artykuły biurowe
  • Organizer spotkań, rezerwacja zasobów (sal, rzutników, laptopów)
  • Rejestr i kontrola usterek oraz ich napraw
  • Zarządzanie kluczami i kartami dostępu
  • Rejestr wizyt oraz odwiedzających firmę gości
  • Ewidencja dokumentów, lista zadań do wykonania
  • Książka adresowa, rejestr kontrahentów
  • uniwersalny terminarz do planowania dowolnych wydarzeń
  • kilkanaście różnorodnych raportów, zestawień
  • eksport tabel do arkuszy .CSV
  • możliwość obsługi programu przez wiele osób w tym samym czasie - praca w sieci komputerowej
  • administracja uprawnieniami użytkowników programu, system haseł i dostępu do poszczególnych opcji programu
  • Nieograniczona ilość danych
  • Wieczysta licencja na użytkowanie programu
  • ŁATWOŚĆ OBSŁUGI

Zastosowanie programu:

  • Codzienne życie firmy: zgłaszanie usterek, składanie zamówień na artykuły biurowe, kontrola wizyt
  • śledzenie korespondencji poprzez dzienniki korespondencji, książka adresowa, rejestr kontrahentów, drukowanie książki nadawczej
  • Planowanie wydarzeń takich jak spotkania, zadania do wykonania, rezerwacja zasobów
  • Ewidencja kluczy i dokumentów, dostępnych zasobów takich jak rzutniki, laptopy, telefony komórkowe
  • Kontrola działań w firmie dzięki zarządzaniu kluczami, rejestrowi usterek i zamówień, książce odwiedzin



Kupując pełną wersje programu otrzymujemy

  • Pudełko z płytą CD
  • Licencja jednostanowiskowa
  • Wieczysta licencja na użytkowanie
  • Pomoc techniczna e-mail i aktualizacje przez 4 miesiące
  • Możliwość pracy w sieci (po zakupie większej ilości licencji)
  • Zakup wielu licencji odbywa się poprzez zmianę ilości zamawianych sztuk programu 
  • Nieograniczona ilość danych w bazie
  • GRATIS program Asystent Zadań PL+ czyli terminarz przypominający o spotkaniach, urodzinach, rozliczeniach PIT, ZUS
 

Do pobrania

       
       


  
  Zrzuty ekranu
(kliknij aby powiększyć)

 















 
Copyright © matsol.pl Nowa Góra 133, 32-065 Krzeszowice
tel/fax: (012) 282 18 62 mail: biuro@matsol.pl