Ta strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Dowiedz się więcej na temat celu ich używania. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [X] 
 Logo Matsol
    tel/fax : 12 282 18 62

    tel : 12 268 35 31

    email : biuro@matsol.pl

    pon.-pt. : 8.00-16.00
 

Kategorie



Koszty przesyłki:
  • 10zł - Polecony priorytet
  • 19zł - Pobranie, priorytet
  • 20zł - Kurier
  • 30zł - Kurier - pobranie
  • Bezpłatnie - Polecony priorytet, zakupy powyżej 200 zł
  • Bezpłatnie - Kurier, zakupy powyżej 500zł

Q-Serwis 3000 Basic

()

Nazwa: Q-Serwis 3000 Basic
Wersja:
Licencja: Komercyjna - 1 stanowisko
Cena brutto: 1350.00 zł

    Do koszyka    

Producent : QBS 


 

Dla tego produktu istnieje możliwość dokupienia opcji instalacji oprogramowania oraz szkoleń. Gdy program nie spełnia w stu procentach Państwa wymagań - istnieje możliwość jego modyfikacji. Więcej informacji udzieli nasz pracownik.


Program komputerowy Q-Serwis 3000 w wersji basic posiada możliwości:

  • Przyjmowanie zlecenia - ta część zawiera dane związane z przyjęciem sprzętu do serwisu naprawczego. Przy przyjmowaniu sprzętu należy wprowadzić takie dane jak : dane osoby dającej sprzęt do naprawy, czyli imię, nazwisko, numer telefonu, faxu, email itp., data przyjęcia towaru, szacunkowy termin realizacji, opis usterki, szacunkowy koszt wykonania, informacje o osobie przyjmującej, ewentualny adres dostarczenia naprawionego sprzętu, informacje o sprzęcie takie jak nazwa, marka, numer seryjny, określenie statusu naprawy (gwarancyjna/płatna), określenie czy naprawa jest wykonywana przez naszą firmę czy na zewnątrz. Przy przyjmowaniu zlecenia mamy także możliwość przydzielenia technika.
    Jeżeli do naprawy jest przyjmowany (opcjonalnie):
    • pojazd, dochodzą informacje o marce pojazdu, numerze rejestracyjnym, roku produkcji, ilości przejechanych kilometrów, numeru seryjnego nadwozia i silnika
    • komputer, dochodzą informacje z tym związane typu części i ich numery seryjne, itp.
    Tutaj także mamy możliwość przeglądania przyjętych zamówień do realizacji. Do każdego zlecenia możemy podpiąć listę dodatków jakie zostały dostarczone przez klienta razem ze sprzętem i listę wydanych sprzętów zastępczych. Możemy je sortować według :
    • daty przyjęcia zlecenia
    • przewidywanego terminu realizacji
    • statusu naprawy
    • statusu realizacji zlecenia
    • przydzielonego technika
    • czasu oczekiwania na naprawę
    Przy użyciu sortowania możemy bardzo prosto określić jakie zadania należy wykonać, w jakim czasie, czyli które wymagają szybkiej realizacji. Dodatkowo istnieje możliwość wydruku potwierdzenia przyjęcia do naprawy, zlecenia naprawy dla konkretnego technika i nadruku na sprzęt.
  • Proces naprawy - ten etap jest przeznaczony dla techników zajmujących się naprawą sprzętów. Mamy możliwość przeglądania napraw wybranego technika lub wszystkich napraw. Możliwość sortowania według :
    • przydzielonego technika(przy przeglądaniu wszystkich napraw)
    • daty zgłoszenia
    • terminu realizacji
    • kontrahenta
    • dodatkowego statusu realizacji
    • czasu oczekiwania na naprawę
    Tutaj technik może opisać naprawę jaką wykonał, ile czasu na to poświęcił, jakich elementów użył, koszt naprawy. Technik ma także możliwość zmiany statusu realizacji zlecenia w momencie kiedy sprzęt został naprawiony.
  • Wydanie sprzętu - tutaj możemy przeglądać naprawione już sprzęty. Możemy tu określić termin oraz godzinę odbioru. Dodatkowo istnieje możliwość drukowania potwierdzenia odbioru sprzętu z naprawy wraz z kosztorysem naprawy.
  • Archiwum - służy do przeglądania wszystkich wykonanych zleceń
Możliwości programu w sposób bardzo dokładny przedstawia Tabela Wersji Programu.


Moduły, możliwości Q-Serwis 3000 Basic Stand Prof.
Przyjmowanie zleceń serwisowych:
  • Wprowadzanie danych kto, kiedy, co, dlaczego zdaje sprzęt do naprawy
  • Określenie statusu naprawy i wiele innych atrybutów
  • Możliwość łączenia zleceń w jedno, lista etapów podpięta pod konkretny sprzęt
  • Możliwość przyjęcia dowolnego sprzętu
  • Rejestracja stanu zużycia sprzętu np. stan licznika
tak
tak tak
  • Zakładka do opisu pojazdów - dane takie jak numer rejestracyjny, marka pojazdu, rok produkcji
Opcja
  • Zakładka do opisu komputerów - wykaz elementów
Opcja
Proces przydzielania zadań:
  • Przeglądanie zadań do realizacji
  • Przydzielanie zlecenia konkretnemu technikowi (zmiana przydziału)
  • Możliwość dodawania etapów realizacji zlecenia
  • Sortowanie lub zawężanie według:
    • daty przyjęcia zlecenia
    • przewidywanego terminu realizacji (zlecenia przeterminowane)
    • statusu naprawy
    • statusu realizacji zlecenia
    • kontrahenta
    • czasu oczekiwania na realizację
  • Wydruk potwierdzenia przyjęcia do naprawy oraz zlecenia naprawy konkretnemu technikowi
tak tak tak
Proces naprawy:
  • Zlecenia są zawężane tylko do zleceń danego technika
  • Opis naprawy, użytych elementów, czasu pracy technika itp.
  • Dopisywanie kolejnych etapów naprawy
  • Możliwość sortowania według :
    • przydzielonego technika(przy przeglądaniu wszystkich napraw)
    • daty zgłoszenia
    • terminu realizacji
    • kontrahenta
    • dodatkowego statusu realizacji
    • czasu oczekiwania na naprawę
tak tak tak
  • Generowanie stron www z raportem z etapów realizacji do wglądu dla klienta
Opcja
Proces wydania sprzętu:
  • Możliwość wprowadzenia terminu odbioru sprzętu
  • Wydruk potwierdzenia odbioru sprzętu z naprawy, na wydruku znajduje się lista elementów i usług wykorzystanych przy naprawie wraz z ich kosztem+opis naprawy
  • Możliwość generowania raportów listujących wszystkie etapy realizacji zlecenia
tak tak tak
Archiwum:
  • archiwum wszystkich wykonanych zleceń
  • możliwość wygenerowania zestawień jako analizy : obciążenia zleceniami, wydajności i kosztów poszczególnych serwisantów, awaryjności sprzętu, pod kątem kontrahenta, serwisanta, rodzaju zlecenia
  • sortowanie po wielu kryteriach, według:
    • daty wydania sprzętu
    • wykonawcy naprawy
    • kosztu naprawy
    • czasu naprawy
tak tak tak
Ewidencja sprzętów:
  • Sprzęt serwisowany - sprzęt, który by/jest serwisowany, jeśli sprzęt jest w bazie, możliwe jest prowadzenie historii naprawy danego sprzętu
  • Sprzęt firmy - sprzęt będący w posiadaniu firmy służący jako sprzęt zastępczy klientom
tak tak tak
Baza elementów/usług:
  • Ewidencja elementów i usług jakie można użyć w procesie naprawy(z tej bazy są pobierane dane do listy elementów i usług przy naprawie)
tak tak tak
Baza klientów:
  • Ewidencja klientów firmy - baza stałych klientów firmy

tak tak
  • Moduł wysyłania emaili


tak
Pracownicy:
  • Ewidencja pracowników firmy

tak tak
  • Moduł wysyłania emaili


tak
Edwidencja gwarancji:
  • rejestr gwarancji wystawianych przez serwis-rozdzielenie na gwarancje ważne i zakończone
  • wydruk gwarancji

tak tak
Edwidencja przesyłek:
  • wysyłanych i odbieranych od kurierów, itp., obejmujących przesyłki zarówno serwisowe jak i towarowe

tak tak
Moduł obsługi klienta:
  • przypominanie o przeglądach i naprawach okresowych
  • powiadamianie przez e-mail
  • wysyłka życzeń noworocznych
  • przeprowadzanie akcji mailingowych (nalepki, koperty, e-mail)
Opcja
Integracja z internetem:
  • możliwość generowania raportów w postaci stron www z poszczególnych etapów naprawy - raport dzienny
  • możliwość generowania raportów w postaci stron www z poszczególnych etapów naprawy - raport na bieżąco "On Line"
  • współpraca z serwisantami w terenie (składanie zlecenia, możliwość zmiany statusu realizacji, zamykanie realizacji, itp.)
Opcja
Moduł tworzenia i druku własnych etykiet:
  • do tworzenia etykiet na sprzęt, współpraca z czytnikiem kodów kreskowych


tak
Część związana z programem sprzedaży Q-Toraga 3000
Moduł kasowy - rejestr KP, KW, rozliczanie kas

tak
Raporty, zestawienia finansowe i magazynowe:
  • obsługa magazynu
  • raporty ruchów magazynowych
  • ewidencja części, urządzeń zastępczych
  • zestawienia dokumentów
  • rejestr zakupów i sprzedaży VAT, powiązany z modułem kasowym i magazynem


tak
  • Export faktur do plików w formacie XML
Opcja

Do pobrania

       
Q-Serwis 3000 Q-serwis 3000
Q-serwis Q-Serwis 3000 
  
  Zrzuty ekranu
(kliknij aby powiększyć)


 
Copyright © matsol.pl Nowa Góra 133, 32-065 Krzeszowice
tel/fax: (012) 282 18 62 mail: biuro@matsol.pl